Firma cały czas poszukują nowych sposobów na rozreklamowanie swojej marki. Zgodnie z powiedzeniem reklama jest dźwignią handlu ma im to zapewnić lepsze dochody i pozwolić na rozwój przedsiębiorstwa.

Jednym z nowoczesnych sposobów reklamowania firmy jest rozdawanie smyczy reklamowych. Ich główną zaletą jest praktyczny charakter jaki ma ten gadżet. Smycze reklamowe są małe i poręczne. Co więcej bardzo łatwo umieścić na nich logo bądź barwy każdej firmy. Potencjalny klient używa smyczy na co dzień. Za każdym razem gdy ją chowa bądź wyjmuje widzi rzeczy kojarzące się z firmą. Cały czas gości ona w jego podświadomości. T o właśnie na tym chwycie polega skuteczność smyczy reklamowych. Połączenie wymiaru estetycznego, reklamowego i użytkowego w jednym gadżecie umożliwia mu oddziaływanie na polach niedostępnych dla innych.

Smycze reklamowe to sposób reklamowania firmy nad którym powinien zastanowić się każdy przedsiębiorca. Ich produkcja nie kosztuje dużo, ale niosą ze sobą duże korzyści dla przedsiębiorstwa.